Támogatjuk a Magyar Gárdát szeplői ellenére

A Fidesz hivatalosan nem ért egyet szövetségesének a Jobbiknak törekvésével, hogy létrehozza a Magyar Gárdát, nem hivatalosan - a hadügyi rendszerváltást kisiklató - Fúr Lajost delegálja a gárda első tagjainak avatására. 'oklevél átadó fővédnöknek'.

Az ÚDK Nemzeti Radikális Platformja támogatja a Fidesz-Jobbik kezdeményezést a Magyar Gárda létrehozására. A Fidesz csendestárs magatartását pedig csupán az 'egy a tábor doktrína' nehézségei közé sorolja. A nem hiteles Für Lajos szerepeltetése ellenére azt mondjuk: a lényeg az, hogy minél több fiatal kezdje meg a felkészülést. Mire is kell felkészülni?

Az ÚDK Nemzeti Radikális Platformja szerint integrálni kell a paramilitáris hajlamú nemzeti radikális szervezetek tagjait egyrészt a rendvédelmi szervekbe (horvát, albán vagy akár izraeli mintára). Másrészt rájuk alapozva új őrző védő cégeket is kell alapítani. A nemzeti radikális csoportok tagjainak a nemzet iránt érzett felelőssége, rendpárti, korrupció ellenes beállítottsága vérfrissítést hozhatna a rendvédelmi szervek fejetlen, szétzüllesztett szervezeteibe. Másrészt velük lenne legcélszerűbb kiváltani a külföldi, elsősorban izraeli tulajdonú, mára magyar állami feladatokat ellátó őrző-védő cégeket.

Az elmúlt 17 év alatt ugyanis kifejlődött, demokráciának nevezett, korrupt állam lezüllesztette nemcsak a rendőrséget, hanem az összes rendvédelmi szervet. A rendőrök úgy gondolhatják, ha a politikusoknak szabad lopni, akkor nekik is lehet zabrálni. Az állampolgár pedig úgy érezheti, a rendőrség már nem hogy nem védi őt, hanem esetenként rá is támad (kenőpénzrendszer, lőnek a tüntetőkre, nemi erőszak, emberrablás stb.). Vannak ma, már akiket azért küldenek rendőrnek/pénzügyőrnek, hogy belülről megismerve a rendvédelmi szervek munkáját, később a bűnelkövetésben hasznosíthassák tudásukat.
Miközben leépülnek a rendvédelmi szervek, a gazdagokat magán őrző-védő cégek védik. Ezen új hadsereg – benne jelentős külföldi tulajdonosi irányítással – immár 140.000-es létszámúra dagadt. Az illegális lőfegyverek számát fél millióra becsülik. Ott tartunk, hogy a köztársasági őrezred feladatait időnként átveszi az izraeli irányítású IN-KAL Security.
Az ÚDK szerint a teendőnk a következő:
Tudjuk, hogy javaslataink elfogadásának nincs realitása, mégis az ÚDK az alábbi megoldásokat tartja szükségesnek:
1. Az 1990-es rendszermódosuláskor az elit átmentette magát. Az elmúlt 17 év alatt kifejlődött korrupt állam elitje vonuljon vissza. A politikai másodvonalnak, tiszta lappal, új követelményekkel indulási lehetőséget kell adni!
2. Meneszteni kell a politikai elit rablását leplező bűnüldöző szervek felső vezetését! A középvezetőknek tiszta lappal, új lehetőséget kell biztosítani!
3. Létre kell hozni a Nemzetőrséget! Támogatjuk Simicskó István (Fidesz) ide vonatkozó javaslatát. A Nemzetőrség lehetne az az intézmény, amely fogadná a nemzeti radikális fiatalokat(így a magyar gárdásokat is). Itt kaphatnák meg a fegyveres alapkiképzést.
4. Integrálni kell – a Nemzetőrségben kapott alapkiképzésük után – a nemzeti radikális csoportok vezetőit, tagságát a rendvédelmi szervekbe, vagy a civil őrző-védő cégekbe. E csoportoknak a nemzet iránt érzett felelőssége, rendpárti, korrupció ellenes beállítottsága vérfrissítést hozhatna a rendvédelmi szervek fejetlen, szétzüllesztett szervezeteibe.
5. A külföldi tulajdonú őrző-védő szervezeteket fel kell számolni! Hiszen ezek - félkatonai szerepvállalása - már most is törvényellenes. Az is abszurd, hogy edig szerepet kaptak.

Bécsi Dénes

Hozzászólások

Hozzászóló: Tóderik @ 05

Hozzászóló: Tóderik @ 05 Aug 2007 05:01 pm
Ámen. Így legyen!
Végre elkezdjük magunkat védeni.



Hozzászóló: Kerecsensólyom @ 06 Aug 2007 04:45 am
Számomra teljesen új információ, hogy a FIDESZ csendestárs a Magyar Gárda alapításában. Ám, ha valóban így van, akkor sem tudok lelkesedni.
Talán majd akkor , amikor azt látom, hogy - nem törődve a liberálbolsi kórus visítozásával - nyiltan ki mer állni,s radikálisan képviseli a nemzeti érdekeket. Pl.keményen védelmezi ősi jelképeinket (Árpádsávos zászló, Turulmadár, stb), s elszántan harcol történelmi alkotmányosságunk jogfolytonosságágának helyreállításáért (Vérszerződés, Aranybulla, Szent Korona tan, Werbőczi Tripartritum ect.figyelembevételével), természetesen a mai kor követelményeinek megfelelő formában. Majd amikor nem az európai olvasztótégelyt, hanem a Nemzetek Európáját támogatja. Majd amikor komolyan igyekszik orrukra koppintani az egyre jobban elszemteledő multicégeknek, a magyarokat legatyásító (gazdasági függésbe kényszerítő) törekvéseiket megakadályozandó!
Sorolhatnám még,de egyelőre ennyit!
Üdvözlettel: Kerecsensólyom


Hozzászóló: Kerecsensólyom @ 06 Aug 2007 04:51 am
Ami Für Lajost illeti, teljesen egyetértek a cikk írójával. Für Lajos okosabban tenné, ha ha csendben visszavonulna. Nem veszi észre, hogy erőlködése nem egyéb, mint pojácáskodás. Ugyanez a véleményem Pozsgay Imréről is, pedig személyes jó barátom.
Hozzászóló: Nemzetőr @ 06 Aug 2007 08:57 am
Arról van itt nagyban szó, hogy Papp Lajosék, Budaházyék, Toroczkaiék és mások is már elkezdték a nemzetőr jellegű csoportok szervezését. De ezek nem a Fidesz ellenőrzése alatt állnak. Ezért kellett a Fidesznek beindítania a Jobbikot a Magyar Gárdára, mert a jobboldalon a fű sem nőhet ki a Fidesz engedélye nélkül. Vagy ha mégis kinő, azt be kell integrálni a Fidesz népfrontos szövetségébe.


Hozzászóló: Bokor Levente @ 07 Aug 2007 08:35 am
Nálunk 1998-ban jelent meg Huntington könyve, melynek címe A civilizációk
összecsapása és a világrend átalakulása, amely könyvet senki nem tudja
megkerülni, aki a jelen korban nem csak politikát, hanem valamilyen
történelmi lényeget is keres. A könyv bevezető fejezetének alcíme: Zászlók
és identitás. Ebből idézek: "1994 április 18-án Szarajevóban 2000 egybegyült
lengette Szaud-Arábia és Törökország lobogóit. Azzal, hogy az ENSZ, a NATO
vagy az Egyesült Államok zászlaja helyett éppen azt a kettőt lengették, azt
mutatja: a szarajevóiak muzulmán testvéreikkel azonosították magukat, és a
világ tudtára adták, hogy kik is az ő igazi barátaik, illetve, hogy kiket
nem tekintenek a barátaiknak."
Tehát a gárda ruhájának nyilas
képzettársításai nemcsak a zsidó származásuakat ingerli, hanem a Horthyhoz
hű középosztályt is, meg azokat, akik a szovjetbarátok, és németbarátok
ellen egyaránt küzdöttek. A törvényes
belügyminisztert pl., Keresztes Fischer Ferencet épp úgy koncentrációs táborba
hurcolta az SS, mint egy lézengő kommunistát, vagy zsidót. S ha
véleményeltérés él a történelem megítélésében, akkor egy közérdekű intézmény
nem eröltetheti még jelképileg sem senkire a maga különvéleményét. Én ezért
pl. ha végsőkig ragaszkodnék legalább az Árpádsáv valamelyik változatához,
akkor Rákoczi seregének lovassági zászlaját választanám, amelynek ez volt a
felirata: "Iustam causam Deus non delerinquet", vagyis "Az igaz ügyet Isten
nem hagyja cserben".


Hozzászóló: Varga Zsolt @ 09 Aug 2007 08:21 am
Nemzetőr barátunk arra utal hogy a jobbik a fidesz engedélyével cselekszik.
Bizonyítékokat írjál erről, Nemzetőr, mert addig ez alattomos rágalom ami bevett szokás a politikában, főleg a fidesz részéről. Bízzunk abban hogy a jobbik önállóan cselekszik.


Hozzászóló: Nemzetőr @ 09 Aug 2007 10:12 am
Bencsik András részt vesz bármi olyanban, ami nem a Fidesz engedélyével történik?


Hozzászóló: Varga Zsolt @ 09 Aug 2007 06:48 pm
Hát ezt nem tudom Nemzetőr barátom


Hozzászóló: Jozsi @ 05 Sep 2007 09:15 pm
Hat nem tudom mennyi *bizonyitek*kell nektek.
Eloszor is a Fidesz -Likud testverparos miert lene nemzeti???
Masodszor az MSZP-SZDSZ ahol a Pasztor Tobor allandoan tartja az antizast(holott o is kettos allampolgar)
DE ennek ellenere nem javasolta ahatarainkon kivul eloknek ezt.
Vagy a Deutsh-az jobb lenne aki mint ugyn..*jobbos*mukodik a Fidesz-ben???
Ja tessek mar odafigyelni a VONA GABOR
nyilatkozatara,hiszen benyalt az ORBANNAK a keresztcsontig.
Tisztelt Magyar testvereim!
Remelem megvilagosodik valami elottetek.
Mert ha mar EZT sem latjatok,akkor bajok vannak.
udv Jozsi


Hozzászóló: Andy @ 20 Sep 2007 06:45 pm
Jozsi!Több kárt okozol a jobboldalnak,mint használsz.A választásokon egymástól elhatárolódó 100 jobboldali párt fog indulni?Ki küldött?

Az oldalhoz név nélkül is hozzá lehet szólni.
Minden írás a szerzők tulajdona. Nem feltétlenül értünk velük egyet!
Felhasználói adatokat, információkat nem gyűjtünk és nem szolgáltatunk.
A „jó ízlést” sértő hozzászólásokat eltávolítjuk.