Tisztelt Köztársasági Elnök úr!
A rendszerváltásba vetett hitünk meggyalázásával és a jogállamiság sárbatiprásával a politikai elit - élén Elnök Úrral - mindmáig hivatkozhatott arra, hogy alkotmányos keretek között élünk, egyszersmind a jogállamiság véd meg bennünket a nemzet- és államellenes támadásoktól.
A Zuschlag- és a Kabai-ügy kipattanása óta azonban világossá vált, hogy a magyar állambiztonságot az MSZP bűnszövetkezetre emlékeztető, maffiamódszereket alkalmazó politikuscsoportjai alapjában ásták alá azzal, hogy hivatalukkal visszaélve rendszeresen fosztogatják az államkasszát, miközben Magyarországon 3,5 millió ember a szó szoros értelmében éhezik. Az, hogy a rendőrség, az ügyészség és a bíróság igazságszolgáltatási gyakorlata mindmáig nem juttatta végérvényesen rács mögé az igazi bűnözőket azt jelzi, hogy Magyarország nem jogállam. Az ügyészség ezért nem tudta - sőt, most már látszik, hogy nem is akarta - a 2006. október 23-i, valamint az azt követő törvénytelen rendőri túlkapások rendőrbűnözőit vád alá helyezni, holott más esetben az ügymenet gyorsítása érdekében a hamis tanúk állításától sem riadnak vissza. A bíráskodást pedig minden szónál jobban minősíti az a tény, hogy a rögtönítélő bírák 90 %-ban téves ítéleteket hoztak a 2006-os megmozdulások vádlottjaival szemben. Dolgozhat persze kitűnően az ügyészség vagy a bíróság, ha volt már olyan köztársasági elnök, aki egy jogerősen elítélt olajbűnözőt elnöki kegyelemben részesített…
Elnök Úr tehát hiába védelmezi az Alkotmányt, ma már három alkotmánybíró is azt vallja meggyőződéssel, hogy a jelenlegi Országgyűlés törvényellenesen működik, mert hazugsággal, csalással és megszámlálhatatlan mennyiségű lopott pénzzel kerültek hatalomra.
Ezúton több százezer magyar honfitársammal együttérezve szólítom fel Köztársasági Elnök Urat arra, hogy hétfőn kezdjen tárgyalásokat a parlamenti pártokkal az Országgyűlés - Európában nem szokatlan – feloszlatásáért, és új választások kiírásáért. Egyidejűleg haladéktalanul nevezzék meg a 17 éve az Önök segédletével nyakunkra ültetett titkosszolgálati ügynökhálózatot is. Bár Ön két hete elmondott beszédével legitimálta a csalással hatalomra került és hatalmát erőszakkal megtartó, ezért illegitim kormányt és parlamentet, engedje meg hogy úgy véljem: az illegitim képviselők szavazatával megválasztott Köztársasági Elnök is illegitim nemcsak a magyar nemzet szemében, de a még az érvényben lévő Alkotmány szerint is.
Miután Lakitelken elhangzott, hogy az alapintézmények sebezhetősége és az országban erőszakkal hatalmon tartott ügynökhálózat miatt siklott ki a rendszerváltás, itt az idő és a lehetőség arra, hogy Köztársasági Elnök Úr ne adjon lehetőséget a további jogsértéseknek, teremtse meg a jogállamiság feltételeit, oszlassa fel az Országgyűlést, és számolja fel a rendőrállamot Magyarországon!
Balogh Gyula Nemzeti Szövetség elnöke
Hozzászólások
Hozzászólások:
Hozzászóló: Mácsay József @ 01 Oct 2007 02:13 pm
Tisztelt Barátaim!
A témában bátorkodnék ajánlani egy kis olvasnivalót alkotmányjog irányt érdeklődőknek. Tetten érhető a www.macsay.hu -n egy ideje. De ma kibővítettem egy kis kitekintéssel, hogy olvasmányosabb legyen, s áttekinthetőbb.
Tisztelettel az Olvasóknak és a Házigazdáknak :-)
Mácsay József
Hozzászóló: wladek @ 01 Oct 2007 02:37 pm
Baloghnak is igaza van.Minden jobboldali pártnak,szövetségnek,képződménynek igaza van/MDF nem tartozik ide!/Akkor miért nem tudnak együttműködni?Nagy a tét,senki nem tud felülemelkedni a vélt,vagy valós sérelmeken?
Hozzászóló: Gárdista @ 01 Oct 2007 02:54 pm
Az együttműködéshez akarat szükséges, nem az, hogy ki darálja be a másikat; ha pedig nem megy, akkor elhallgatják, elhatárolódnak és megtagadnak. Ha valóban az lenne a Fidesz célja, hogy megbuktassa a kormányt, vagy végre parlamenti választást akarna nyerni, akkor az együttműködés létrejöhetne. Miért tudják ezt lezsírozni a szocik a szadesszel? Simán átszavaznak, hogy bejussanak, aztán van kivel összefogni és együttműködni. Érdekes, ha a Nemzet elpusztításáról van szó, akkor megy az összefogás, ha ez ellen kellene tenni, akkor jön az "egy a tábor" és a tízezerszám gyűjtött ajánlószelvény.
Nem fucsa?
Hozzászóló: Gárdista 2 @ 02 Oct 2007 08:12 am
Bízom benne, hogy nem több százezren, hanem több millióan vagyunk, akik már nem tudunk, és nem is akarunk tovább így élni. Ugyanakkor hivatkozni alkotmányra és demokráciára ott, ahol ez már nyomokban sem létezik, ez már önmagában is alkotmány -és demokráciaellenes. Nem tudom a köztársasági elnök úr kinek a szekerét tolja?
Hozzászóló: norancs @ 02 Oct 2007 11:00 am
Gárdistának: Kísérd figyelemmel Sólyom útját, tevékenykedését. Akkor egyértelmű lesz, hogy kinek a szekerét tolja. De lehet, hogy csak költői kérdést tettél fel?
Hozzászóló: Gárdista 2 @ 02 Oct 2007 11:45 am
Ezt az Széchenyi idézetet nem lehet elégszer ismételni:
“Minden nemzetnek olyan kormánya van, aminőt megérdemel. Ha valami oknál fogva ostoba vagy komisz emberek ülnek egy bölcs és becsületes nép nyakán, akkor a nép azokat a silány fickókat minél hamarabb a pokol fenekére küldi. De ha egy hitvány kormány huzamosan megmarad a helyén, akkor bizonyos, hogy a nemzetben van a hiba. Akkor az a nemzet aljas vagy műveletlen.” Nos, akkor vajon melyik…?
Hozzászóló: naivság v rosszindulat ? @ 02 Oct 2007 12:06 pm
Gárdista-2 !
Ez a "betét" akkora TUD-atlanságra utal, hogy nincs is rá kifejezésem !
Ez a mondat akkor hangzott el, amikor még nem "gyűrüzött be" a liberósok siserahada, csupán volt 1-2 belőle, akik kezéből még aránylag simán ki lehetett csavarni a "hatalmat" !
Tehát viszonylag SZABADSÁG VOLT és ennél fontosabb, VOLT ÖNRENDELKEZÉSE a Magyarságnak ! ! !
De ugyanezt a mondatot börtönbe zárva, lebilincselve, a fejedhez pisztoly téve, és ÖNRENDELKEZÉS FELFÜGGESZTVE,
és ilyenkor provokative hergelni, hogy miért nem futnak zsákba az emberek,
hát ez szellemi fogyatékosségra vall !!!
Láttál te már Tölgyfához bilincselt fecskét röpködni ?
Hozzászóló: Borz Membrok @ 02 Oct 2007 12:42 pm
Most ennek a Baloghnak lehet hinni? Nem ez az a lejárt szavatosságú exkisgazda, akinek konzervgyára van valahol? Nyilván lopta. Ló után kötni és addig húzni a vízmosásban, míg elkopik a disznaja!
Borz Membrok csángó-komán fővezér
Tatros völgye/Fővezérségi Szállás
Hozzászóló: Mácsay József @ 02 Oct 2007 02:50 pm
Kedves Membrok, kérem, hívja fel a Sándor Palotát, hogy iktatták-e a levelet. Egyúttal rákérdezhet arra is - mint fővezér a fővezértől -, hogy milyen törvény szerint fogunk választani legközelebb?
Szerintem, ne kapkodjuk el a parlament feloszlatását...
Tiszteletem a Tatros-völgyieknek :-)
Mácsay József
Hozzászóló: szenzációs @ 02 Oct 2007 03:26 pm
De jó hogy iderepültem !
Kiderült, hogy 2 ember szeretné eldönteni :
Ne "kapkodjuk" el a parlamenti feloszlatást !
Hát komolyan mondom, hónap vicce !
Hozzászóló: Mácsay József @ 02 Oct 2007 04:10 pm
Üdv Szenzációs!
A legjobbkor jött! Szálljon le közénk, és előbb-utóbb meglesz a határozatképesség!
Három ember már egy testület - valahogy így mondták az ókori pilóták.
U.i.: Egyébként melyik hónapra gondolt?
Hozzászóló: szenzéációs @ 02 Oct 2007 05:27 pm
Mondjuk, a skorpió hava az enyém !
Áll az alkú ?
Hozzászóló: Mácsay József @ 02 Oct 2007 07:45 pm
Ha akkor ragyog fenn a csillaga. Én nem veszem el Öntől; az biztos.
Visszakanyarodva a témánkhoz: míg kiderül, hogy Sólyom úr olvasta-e Balogh úr levelét, a magunk számára feltételezhetjük, hogy ha Balogh úr kéréseket fogalmaz meg Sólyom úr felé, akkor legitimnek tekinti? (Nem felejtve, hogy elnök urat 2005. június 7-én választotta az előző országgyűlés.)
Hozzászóló: Borz Membrok @ 08 Oct 2007 03:11 pm
Sólyom, de nem kerecsen!
Hozzászóló: Balogh Gyula @ 09 Oct 2007 12:37 pm
Borz Membrok csángó-komán fővezér
Tatros völgye/Fővezérségi Szállás
Konzervgyár nincs, nem is volt. Így a lopás is elmaradt. Van viszont kb. 30 megnyert per és az újságoktól járó 6,5 millió Ft kártérítés. Természetesen a ló után kötés jöhet, de előtte döntsük el ki a nagyobb disznó!!!
Hozzászóló: Balogh Gyula @ 09 Oct 2007 12:37 pm
Borz Membrok csángó-komán fővezér
Tatros völgye/Fővezérségi Szállás
Konzervgyár nincs, nem is volt. Így a lopás is elmaradt. Van viszont kb. 30 megnyert per és az újságoktól járó 6,5 millió Ft kártérítés. Természetesen a ló után kötés jöhet, de előtte döntsük el ki a nagyobb disznó!!!